Rabu, 12 Desember 2012

Pick a Dream Today Girl :D



Maybe not always what I want can come true.
maybe not all of what I stand for can become a reality.
maybe not forever change and hope to be better I can make happen.
Sometimes God does not straighten my way because God knows if I had my way so easily dismiss all the travel I will struggle.
Now I know and believe from up there God spoke to me.
"This is not a dead end kid, you just steered me that you have alternative ways and means to reach their dreams and ambition. Believe that dreams and hopes I'll give as long as you want to try., and you want to transform yourself into a better person from now "
and problem mate now I already know and understand.
my ribs will not be confused with another man.
"a good woman for a good man anyway"
Today I started to walk no matter what they say. and try to achieve all goals. and buried dreams are not important.
Amelia realize your dreams today!!!

Mungkin tidak selamanya apa yang aku inginkan bisa terkabul .
mungkin juga tidak semua apa yang aku perjuangkan bisa menjadi kenyataan .
mungkin juga tidak selamanya perubahan dan harapan untuk menjadi yang lebih baik bisa aku wujudkan  .
kadang Allah tidak meluruskan jalanku karna Allah tau jika jalanku begitu mudah aku tempuh aku akan menyepelekan semua perjuangan itu .
sekarang aku tau dan yakin dari atas sana Allah berbicara padaku .
"ini bukan jalan buntu nak, kamu hanya aku belokkan agar kamu mempunyai cara dan jalan alternatif lain untuk menggapai impian dan cita-citamu . Percayalah bahwa impian dan harapanmu akan ku berikan asala kau mau berusaha. Dan kamu mau merubah diri menjadi pribadi yang lebih baik dari sekarang"
dan masalah jodoh sekarang aku sudah tau dan paham .
tulang rusukku takkan tertukar dengan lelaki lain .
"perempuan yang baik untuk lelaki yang baik pula"
hari ini saya mulai melangkah tak peduli kata orang . dan mencoba mewujudkan semua cita-cita . dan mengubur angan yang tak penting .
Amelia wujudkan impianmu hari ini !!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar